• Facebook
  • Instagram

© 2019 Kaktus - Pracownia Florystyczna all rights reserved

FAQ – Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

 

1.Czy dostawa kwiatów odbywa się w każdy dzień tygodnia?

Odp. Nie, obecnie oferujemy naszym Klientom dostawy tylko w niedziele w godzinach 10:00-18:00

2.W jakich godzinach odbywa się dostawa?

Odp. Dostarczamy zamówienia w godzinach pomiędzy 10:00 a 18:00.

3.Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia „na dowóz”?

Odp. 90% dostaw realizowana jest do godz. 15:00. W przypadku większej ilości zamówień może jednak nastąpić to w późniejszych godzinach.

4.Czy można zamówić kwiaty z dostarczeniem na konkretną godzinę?

Odp. Nie ma możliwości rezerwacji godziny dostawy, ponieważ nie możemy przewidzieć, jak szybko dotrą do Państwa nasi kurierzy.

 

5.W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Odp. Nasi dostawcy poruszają się na rowerach.

6.W jaki sposób zabezpieczacie bukiety na czas transportu?

Odp. Każdy bukiet owinięty jest w jutę, która osłania go przed uszkodzeniami mechanicznymi. Na czas transportu kompozycje mają również nawodnienie.

7.Czy zamawiane bukiety zawsze wyglądają tak jak na zdjęciach?

Odp. Każdy bukiet robiony na indywidualne zamówienie może się nieco różnić od wzoru prezentowanego na zdjęciach. Wszystkie kompozycje tworzymy samodzielnie i na „świeżo”, dlatego też jeśli nie mamy w danym momencie w asortymencie kwiatów, takich jak na zdjęciu zastępujemy je innymi odpowiednikami w tej samej cenie.

8.Czy można u Was zamówić dowolną kompozycje?

Odp. Nasz kwiaciarnia oferuje „bukiety tygodnia” - posiadamy tygodniową ofertę dwóch bukietów do wyboru.

9. Dlaczego macie do wyboru tylko dwa bukiety na tydzień?

Odp. Nasza kwiaciarnia stawia przede wszystkim na wysoką jakość i świeżość roślin, 
z których tworzymy bukiety. Mając w ofercie wybór pomiędzy dwoma rodzajami kompozycji dajemy gwarancję, że będą to bukiety wykonane ze świeżych kwiatów.  Nie musimy zamawiać bardzo dużej ilości różnych gatunków, a wykorzystujemy w pełni te, które mamy na stanie.

10.Kiedy pojawia się nowa oferta bukietów na dany tydzień?

Odp. Nasze tygodniowe propozycje „odświeżamy” w każdy poniedziałek.  

11.W jaki sposób złożyć zamówienie?

Odp. Można zamawiać bezpośrednio w punkcie sptacjonarnym w Galerii MM, ul. Święty Marcin 24. Poza tym oferujemy możliwość składania zamówień on-line przez stronę internetową (tutaj) ,Facebook czy Instagram, telefonicznie ( 513 994 759)  lub SMS-em.

12.Jak płacić za zamówienie internetowe/telefoniczne?

Odp. Na stronie internetowej jest możliwość robienia płatności online. W przypadku zamówień telefon/SMS płatności dokonuje się kartą przez telefon lub tradycyjnym przelewem. Zamówienia na Facebooku/Instagramie również opłacane są kartą przez telefon.

 

13.Skąd pochodzą Wasze kwiaty?

Odp. W naszej kwiaciarni 90% roślin pochodzi z polskich upraw ekologicznych.